wtorek, 16 maja 2017

Babyliss lustro podświetlane

LUSTRO KOSMETYCZNE LUSTERKO BABYLISS 8438E ZOOM X8

Hej!

Rozwijam swoją przygodę z makijażem, jednak efektów na razie nie chcę pokazywać. :D
Niestety przygotowanie porządnego makijażu zajmuje mi sporo czasu i pokuszam się o  pełny, wieczorny makijaż jedynie w weekendy, kiedy mogę rozpocząć proces już w południe

Dziś, zamiast prezentacji makijażu bądź kosmetyków chciałabym Wam pokazać cudeńko, w które zaopatrzyła mnie mama z okazji urodzin.
Oto Babyliss lustro kosmetyczne. Specyfika:
- obustronne lusterko
- jedna strona daje ośmiokrotne powiększenie! Idealnie nadaje się do malowania rzęs, używania cieni do powiek oraz perfekcyjnej kreski czy konturu ust!
- oświetlenie w trzech odcieniach: zimnym (jak neonowe), ciepłym (klasyczne oświetlenie pokoju), neutralne (światło słoneczne)

Początkowo uważałam to za zbytek - sprawdziłam cenę i powala - 200 złotych za lusterko!? Nie wiem co w moją mamę wstąpiło, bo sama nigdy bym nie wydała tyle pieniędzy. Jednak jestem strasznie wdzięczna za ten prezent, gdyż jest naprawdę wart swojej ceny! W swoim mieszkaniu ciężko mi o dobre oświetlenie do makijażu - łazienka nie ma okna, a mój pokój jest od północy, więc poranna kosmetyka zawsze odbywała się w przyciemnym, sztucznym świetle, dając taki sam sztuczny efekt.

Z tym lusterkiem mój makijaż wygląda o niebo lepiej - łatwiej mi dobrać kolory oraz ilość kosmetyku. Dodatkowo w zależności od okazji (i tego, jakie światło będzie na mnie padać), wybieram jedną z trzech opcji naświetlenia - dzięki temu mój makijaż jest przystosowany do każdej sytuacji!

Podsumowując, jest to świetny produkt. Sama zapewne nie wydałabym 200zł na lusterko, jednak jeśli zbliżają się Wasze urodziny a nie wiecie co chcecie dostać, to polecam wpisać to cacko na waszą"wish-list" :)


1 komentarz:

  1. Podświetlane lustro to zdecydowanie luksus, a jeszcze lepiej jak natężenie światła jest sterowane głosem lub aplikacją :)

    Pozdrawiam,
    https://spectrumsmart.pl/

    OdpowiedzUsuń